پیگیری سفارش
بستن پنجره
با ویتامین D3 به جنگ سرماخوردگی بروید
12 مهر ماه 1402

با مصرف روزانه مکمل‌های ویتامینD3 شما در روزهای شیوع سرماخوردگی و آنفولانزا کم‌تر به این بیماری دچار شوید.

بدن انسان به طور طبیعی با قرار گرفتن در معرض نور خورشید، ویتامین D3 تولید می‌کند. اما در بخشی از کشورهای جهان به دلیل نبود نور خورشید کافی و هم‌چنین در فصل زمستان، این ویتامین به اندازه کافی در بدن ساخته نمی‌شود.
تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد کمبود این ویتامین می‌تواند انسان‌ها را با احتمال بیش‌تری در معرض ابتلا به بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی، آنفولانزا و عفونت‌های ریوی قرار دارد. تحقیقات آزمایشگاهی نشان می‌دهد که ویتامین D3 نقش بسیار مهمی در قدرت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری‌های عفونی و تنفسی دارد.
در آخرین تحقیقات که روی 164 نفر انجام شد، دانشمندان متوجه شدند افرادی که به طور معمول ویتامین D3مصرف می‌کنند در دوران اوج شیوع بیماری‌های عفونی و تنفسی کم‌تر به این بیماری‌ها مبتلا می‌شوند.
در مطالعه دیگری که روی کودکان مدرسه‌ای ژاپنی انجام شده است، محققان متوجه شدند کودکانی که ویتامین D3 مصرف کرده‌اند با احتمال کم‌تری در فصول شیوع آنفولانزا به این بیماری دچار می‌شود.
از منابع غذایی شامل ویتامین D3 می‌توان به شیر، آب پرتغال ، ماهی اشاره کرد. کارشناسان به افرادی که به اندازه کافی از طریق نور آفتاب یا مواد غذایی این ویتامین را دریافت نمی‌کنند توصیه می‌کنند از طریق خوردن مکمل‌های ویتامین D3 این کمبود را جبران کنند.

به اشتراک بگذارید
aa
Sorry, your browser does not support inline SVG.
جزئیات سفارش
وضعیت سفارش :
هزینه نهایی سفارش :
محصولات انتخاب شده
توضیحات ثبت شده